Записатися

Курс загального розвитку

Курс загального розвитку

Центр "Смайл" пропонує пізнавальні і захоплюючі курси раннього розвитку (для діток 2-3 років), курси загального розвитку (для діток 3-4 років) і курси підготовки до школи (для діток від 5 років).

Групи раннього розвитку для дітей від 2 до 3 років

Курс раннього розвитку - це цікаві і захоплюючі заняття для наших найменших діток. Відвідуючи групи раннього розвитку в нашому Центрі, малюк опиниться в чарівній атмосфері розвиваючих ігор і фізкультхвилинок. У заняття включені завдання з розвитку мовлення малюка, пальчикові гімнастики, театралізація, казкотерапія, пісочна терапія, завдання на розвиток дрібної і великої моторики, сенсорика і багато іншого. А в хвилини творчості діти будуть малювати, ліпити, складати, клеїти і створювати шедеври, які потім будуть радувати батьків багато років.

Групи загального розвитку для діток від 3 до 4 років

У дітей у віці 3-4 років починається період дошкільного розвитку, вони багато чого вміють, але найголовніше - вони прагнуть дізнатися, як можна більше. Заняття для дітей, які не досягли 5 років, повинні проходити виключно у формі гри. На наших заняттях ігрова атмосфера створюється за рахунок яскравих, барвистих і цікавих матеріалів. Наші педагоги створюють доброзичливу атмосферу, в якій дитині цікаво і легко отримувати нові знання і спілкуватися з однолітками.

Структура кожного заняття базується на розкритті конкретної теми (овочі, транспорт і т.д.) з робочого зошита, розробленого спеціально для даного курсу і доповнюється відповідними дидактичними іграми, фізкультхвилинками, рухливими іграми, завданнями для розвитку сенсорики, дрібної і великої моторики.

Будемо дуже раді бачити Вас і Ваших малюків на заняттях!

Приходьте в Центр розвитку дитини "Смайл", і він стане для Вашого малюка не тільки цілим новим світом знань і затишним будинком, а й відкриє його та його таланти. А Ви будете приємно здивовані здібностями Вашої дитини, розкритими в нашому Центрі.

фото з занять

Новини центру

У глобальному динамічному світі успіху досягає той, хто вміє працювати з інформацією і здатний критично і творчо її обробляти.

Любі учні, батьки та відвідувачі!

Від усього серця вітаємо Вас із наступаючим Новим роком та Різдвом!

Нехай цей казковий час принесе тільки мир і

...

Запрошуємо малюків весело відсвяткувати Новий рік на нашій інтерактивній новорічній виставі!

У програмі: 

  • розваги від
...

Інформація про курс

  • Що повинна знати і вміти дитина 2,5-3,5 років?
  • Математика

    Знаходити один і два предмети в навколишньому середовищі; рахувати до 3 і співвідносити кількість предметів з цифрою; розрізняти поняття«багато», «мало», «жодного»; порівнювати за кількістю дві групи предметів (більше, менше, порівну); розрізняти поняття «направо», «наліво»; визначати місцезнаходження предмета (попереду, позаду, перший, останній і т.п.).

    Розвиток мовлення

    Називати яскраво виражені частини і ознаки предметів (наприклад, у будинку - вікно, двері, дах); імітувати звуки домашніх тварин, знати їх основні дії (летить, повзе, пливе); за запитанями дорослого розповідати про побачене в 2-3 реченнях; повторювати за дорослим потішки, прості вірші; показувати і називати основні частини тіла людини; знати основні антоніми, уміти називати протилежне.

    Сенсорика

    Розрізняти за величиною 3-4 предмета; знати мінімум 4 основних кольори спектра; впізнавати геометричні фігури«коло», «квадрат», «трикутник» і знаходити схожі на них предмети; показувати предмети по 2-3 заданими ознаками (наприклад, «покажи велику синю сумку» при цьому на зображенні сумки різних розмірів і кольорів).

    Навколишній світ

    Предмети найближчого оточення і їх дії, об'єднувати їх в групи (меблі, одяг, продукти); основні продукти і їх назви; назви деяких дерев і їх відмінності за зовнішнім виглядом; називати основні частини рослин; називати знайомі рослини (не тільки дерева); деякі явища природи; називати знайомих тварин і їх дитинчат, мати уявлення про користь домашніх тварин, знати місця проживання деяких тварин, називати частини тіла; знати деяких комах; розрізняти предмети одягу; розпізнавати і називати не менше 3 птахів (голуб, ворона, горобець), знати основні частини тіла птиці
    Розрізняти яскраво виражені емоції людини; розрізняти час доби.

    Увага

    Підбирати пари однакових предметів, знаходити однакові серед 3-5 запропонованих; знаходити потрібний предмет в навколишньому середовищі; виявляти 2-3 відмінності між 2 картинками; знаходити всі задані предмети на малюнку.

    Мислення

    Знаходити зайвий предмет; вибирати предмети однієї групи; визначати відсутні частини у знайомих предметів; збирати картинку, розрізану на 2 частини; впізнавати предмет, якщо дана тільки половинка; підбирати пари однакових предметів і предметів з однаковим орнаментом (або іншою спільною ознакою).

    Моторика

    Малювати точки в зазначеній частині листа (в межах обмеженій області); проводити вертикальні і горизонтальні прямі лінії; проводити вигнуті лінії; малювати кола різних розмірів; обводити пунктирні лінії.

    Фізичний розвиток

    Крокувати на місці, ходити по прямій, витягаючи носочки; стрибати на місці на 1 і 2 ногах; виконувати рухи пальчикової гімнастики, повторюючи за дорослим; виконувати прості вправи з м'ячем; кидати м'яч через мотузку і ловити м'яч, кинутий дорослим; катати м'ячик по прямій і між іншими предметами.

  • За якими методиками займаються діти?
  • Наші заняття не прив'язані тільки до однієї з авторських методик розвитку. У нас використовуються найкращі елементи кожної з них, які в сукупності дають відмінний результат:

    1) кубики Зайцева;

    2) куточок Монтессорі;

    3) відео картки Домана;

    3) візерунки Нікітіних.

  • Навіщо дитині відвідувати заняття?
  • Психологи кажуть, що в 2-3 роки дитина набуває досвід, який буде використовувати протягом усього життя. Тому розвиваючі заняття для дітей в цьому віці - своєрідна закладка на майбутнє. І чим раніше ви почнете розвивати логічне мислення, яке базується на відчуттях і сприйнятті дитини, тим вищим виявиться рівень його пізнавальної діяльності в майбутньому.

    Чи потрібно відвідувати заняття дітям, які вже ходять в дитячий сад?

    Відповідь - однозначно так! У цьому віці допитливість на піку. Дітки просто вимагають відповідей на свої питання, а на наших заняттях вони їх отримують в концентраті захоплюючих матеріалів і посібників на кожну тему. До того ж, так як діти займаються в маленьких групах, у наших педагогів є можливість приділити достатньо належної уваги і знайти індивідуальний підхід до кожного малюка.

  • Чи потрібно батькам бути присутнім на заняттях?
  • Відповідь - "ні", і тому є ряд причин:

    1) У віці 2-х років дитина вже багато намагається зробити сам і це не можна ігнорувати.

    2) Найчастіше, мами поспішають допомогти своїй дитині і втручаються в процес самостійного вирішення дитиною поставленого завдання.

    3) У цьому віці відбувається первинна сепарація (відділення) мами і дитини, якій важливо показати багатогранність в спілкуванні з однолітками.

    4) Вільний час для батьків в той період, коли дитина знаходитися в розвиваючої дружньому середовищі під наглядом професійного вихователя.

    Як можна прискорити адаптацію?

    По-перше, "мама не зникає" ... Дитині потрібно пояснити причину відходу мами, щоб не виникло відчуття, що мама може раптово зникнути в будь-який момент, не попередивши і не попрощавшись. По-друге, "мама не залишає на довго"… Так як заняття тривають 1,5 години (а перше взагалі ділитися на кілька частин), то дитина не встигає подумати про те, що його забули або залишили на довго.

Відкрийте для дітей світ знань

Запишіть свою дитину на пробне заняття по одному з наших курсів посто зараз!

Наш адміністратор зв'яжеться з Вами і повідомить, коли можна прийти на заняття.

Записатись
на пробне заняття

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input